[O2] wspomaganie ruszania pod górę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemo78
    Classic
    • 2013
    • 25

    Zamieszczone przez gieu
    Odgrzeję kotleta ;-)
    U mnie czujnik G251 chyba jest (chyba bo w blokach pomiarowych kanał 6 jest aktywny i pokazuje jakieś napięcie), ale po włączeniu bitu odpowiedzialnego za HHC wywala błąd :-(

    Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379.lbl
    Control Module Part Number: 1K0 907 379 AH HW: 1K0 907 379 AH
    Component and/or Version: ESP MK60EC1 H30 0107
    Software Coding: 113B201C09240002880D04E8901A0040350000
    Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
    Fault Codes have been Erased

    1 Fault Found:
    01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
    005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100101
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 229
    Mileage: 49973 km
    Time Indication: 0
    Date: 2003.14.04
    Time: 23:25:59

    Freeze Frame:
    Count: 3
    Count: 0
    Count: 12288
    Count: 212
    Count: 43520
    Count: 65024
    Count: 0
    Count: 0

    [ Dodano: Sro 29 Lut, 12 00:33 ]
    Spróbowałem jeszcze włączyć XDS i teoretycznie się udało - nie ma błędów. Jak sprawdzić w realu czy to działa?
    Dzis natknołem sie na ten temat i postanowiłem posprawdzać co siedzi w mojej OIIFL i okazało sie ze mam dokładnie te same bebechy co gieu z tym że po uruchomieniu samego XDS jest ok, brak błedów, ale jak ustwie w 16 bajcie bit HHC to od razu wypluwa błąd. jakaś podpowiedź?? czy nie ma szans na odpalenie HHC. Przydało by mi sie bo ma DSG i czasem musze szybko przeskakiwac nogą bo skrzynia w ogóle nie trzyma
    Octavia II FL Combi 2010 2,0 TDI DSG

    Komentarz

    • sawic
      Ambiente
      • 2010
      • 107

      O2FL 2011r. 2.0TDi CR 4x4 manual
      Sterownik ABS: 1K0 907 379 BE

      HHC nie było włączone. Na kanale 6 w blokach pomiarowych są wartości, czyli G251 jest.
      Długie kodowanie bajt 16 wartość "30".

      Po wejściu w bajt 16 miałem możliwość zaznaczenia tylko bit 0 i 2, reszta wogóle nie była wypisana. 0 to HHC, 2 to TPMS.
      Zaznaczyłem bit 0, kodowanie zmieniło się na "31" i HHC działa.
      W adaptacji było od razu zaznaczone "normal".
      W dymku z podpowiedzią z VCDSa był opis, że te low i high w trybie działania HHC to chodzi o obroty. Czyli low to przy niewielkim zwiększeniu obrotów, a high jak już się uślizguje sprzęgło.

      VCDS 9.12 z labelami podmienionymi z wersji 12.X

      Pzdr

      [ Dodano: Sob 10 Sty, 15 14:11 ]
      Włączyłem też sobie i XDS.

      Bajt 17 bit 3 i daje się włączyć i zakodować bez problemu. I (chyba) działa.

      Jak sprawdzić czy działa ?
      Ano w O1 4x4 mam tylko EDS (czyli wcześniejszy XDS) i działa to bardzo dobrze i słychać kiedy się załącza. Wystarczy ustać jedną stroną samochodu na mniej przyczepnym podłożu - bardzo często mam taką sytuację jak parkuję na poboczu asfaltu i tam leży jakieś błoto - no i trochę dynamiczniej ruszyć, wtedy słyszalne jest charakterystyczne "brzdęknięcie" z kół. To klocki hamulcowe blokują te koło, które się uślizguje aby te drugie miało jeszcze większą przyczepność.
      W O2 próbowałem kilkukrotnie i wydaje mi się, że coś tam zaskoczy w hamulcach, ale 100% pewności nie mam. No ale zakładam, że działa. Ogólnie przydatna rzecz. W tej O1 włącza mi się to praktycznie przy każdym ruszeniu z podłoża mniej przyczepnego niż asfalt.

      Da się to dość łatwo sprawdzić na 100% czy działa.
      W O1 wystarczyło ją podnieść, zapalić silnik i przekręcić jednym z przednich kół (nawet na luzie). Od razu czuć (i słychać) było, że te koło zostaje shamowane przez klocki.
      W O2 nawet jeżeli podobny objaw by nie wystąpił na luzie (bo elektronika lepsza) to wystarczy wrzucić pierwszy bieg i shamować ręcznie jedno z przednich kół. Jak pompa ABS zaciśnie klocki hamulcowe na tym drugim kole, co się obraca tzn., że wszystko działa OK.


      Pzdr

      Komentarz

      • pawnowy
        Drive
        • 2011
        • 98
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        Wczoraj przyszedł kabelek i dziś chyba trochę przez przypadek aktywowałem sobie HHC :-)

        Zacznę od tego, że taki mam log dotyczący modułu ABS:

        Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
        Part No SW: 1K0 907 379 BL HW: 1K0 907 379 BL
        Component: ESP MK60EC1 H31 0152
        Revision: 00H31001
        Coding: 113B401C0A2900FF881402E550220042340400
        Shop #: WSC 73430 790 00067
        VCID: 7DF661DBE4E2C9D636-8028

        Auto ma manualną 6 biegową skrzynię. Jest to O2FL Combi Elegance 4x4 2012 MY2013.

        Prbowałem naprawić TPMS w sposób zaproponowany przez Wojtenio z tego posta http://forum.octaviaclub.pl/nviewtop...088797#1088797

        Z racji że w module ABS w Bajcie 16 bit 0 i 2 jest i tylko te da się zaznaczyć, a zaproponowane w poście kodowanie trzeba wpisac z palca (wymaga zaznaczenia bitu 0 - włączenie HHC) to tak zrobiłem. Kodowanie zostało przyjęte, TPMS zapiał save'a bez problemu i ku mojezmu zdziwieniu zaczął działać HHC :-)

        Nie wiem czy to, że mam w miare młody samochód z dosyć dobrym wyposażeniem i 4x4 to takie kodowanie przyjął i zaczęło dzialać HHC. Poza tym nic nie zmieniałem w innych miejscach.

        Musze jescze z XDS'em popatrzeć według tutoriala sawic z poprzedniego posta :-)
        Jest: Srebrna OII FL Combi 2.0 TDI CR CFHC 4x4 2012
        Była: Czarna OII Combi 1,9 TDI BXE 4x4 2007

        Komentarz

        • georgg
          RS
          • 2013
          • 17118
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          Zamieszczone przez pawnowy
          Z racji że w module ABS w Bajcie 16 bit 0 i 2 jest i tylko te da się zaznaczyć, a zaproponowane w poście kodowanie trzeba wpisac z palca (wymaga zaznaczenia bitu 0 - włączenie HHC) to tak zrobiłem. Kodowanie zostało przyjęte, TPMS zapiał save'a bez problemu i ku mojezmu zdziwieniu zaczął działać HHC :-)
          To tylko swię cieszyć u mnie w aucie z 2012 roku niestety HHC nie da się włączyć.
          SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
          ​​​
          Grzegorz

          Moja Ambitna Czarnula

          Komentarz

          • dawcio
            RS
            • 2015
            • 3431
            • Octavia III (5E3)
            • CHZD 1.0 TSI 115 KM

            georgg, nie jesteś sam
            Dawid
            czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              pawnowy, masz tą możliwość głównie dzięki 4x4 ( do czterołapa potrzebny jest czujnik przyspieszenia wzdłużnego G251, z którego korzysta także HHC ).
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • georgg
                RS
                • 2013
                • 17118
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                BK
                Zamieszczone przez kowal 2002
                pawnowy, masz tą możliwość głównie dzięki 4x4 ( do czterołapa potrzebny jest czujnik przyspieszenia wzdłużnego G251, z którego korzysta także HHC ).
                kowal 2002 czyli w ośce generalnie marna sprawa. Przynajmniej na pompie 1K0907379 BK
                SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                ​​​
                Grzegorz

                Moja Ambitna Czarnula

                Komentarz

                • pawnowy
                  Drive
                  • 2011
                  • 98
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  kowal 2002, pewnie masz rację że to dzięki 4x4 ale zaskoczyło mnie że to w zasadzie jeden bit i już działa a działa super....mam nawet wrażenie że działa chwilkę dłużej niż w poprzednim Golfie 6 mojej ślubnej. W obecnym G7 to już jest standard przy elektrycznym ręcznym....a w O2 mega mnie cieszy, że jest.
                  Jest: Srebrna OII FL Combi 2.0 TDI CR CFHC 4x4 2012
                  Była: Czarna OII Combi 1,9 TDI BXE 4x4 2007

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 11002
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    pawnowy, miodzio

                    Zamieszczone przez kowal 2002
                    czujnik przyspieszenia wzdłużnego
                    to chyba każdy z ESP ma?
                    tu chyba bardziej chodzi o czujnik pochylenia wzdłużnego
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • kowal 2002
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 5161

                      krzynol, Każdy ESP ma czujnik przyspieszenia poprzecznego G200 ( ruch samochodu Lewo-Prawo ) i czujnik przyspieszenia kątowego G 202 ( obracanie się samochodu wzdłuż osi pionowej ).
                      Czujnik przyspieszenia wzdłużnego jest tylko w 4x4 ( do ESP jest niepotrzebny ) - służy do obliczania "prędkości" samochodu, bo przy zapiętym Haldex-ie koła tylne też się obracają mimo, ze samochód np. stoi i mieli błoto wszystkimi kołami ( w FWD - tylne koła wtedy stoją i komp wie dzięki czujnikom ABS, że samochód się nie porusza ).
                      Pochylenie samochodu do przodu / do tyłu też powoduje uruchomienie tego czujnika, bo pojawia się wektor siły ( od siły ciążenia ) który nie działa na czujnik idealnie pionowo w dół, tylko głównie w dół + lekko do przodu/tyłu czujnika ( w zależności od kąta odchylenia ) - czyli działa jak czujnik pochylenia wzdłużnego.
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz

                      • pawnowy
                        Drive
                        • 2011
                        • 98
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        Zamieszczone przez kowal 2002
                        krzynol, Każdy ESP ma czujnik przyspieszenia poprzecznego G200 ( ruch samochodu Lewo-Prawo ) i czujnik przyspieszenia kątowego G 202 ( obracanie się samochodu wzdłuż osi pionowej ).
                        Czujnik przyspieszenia wzdłużnego jest tylko w 4x4 ( do ESP jest niepotrzebny ) - służy do obliczania "prędkości" samochodu, bo przy zapiętym Haldex-ie koła tylne też się obracają mimo, ze samochód np. stoi i mieli błoto wszystkimi kołami ( w FWD - tylne koła wtedy stoją i komp wie dzięki czujnikom ABS, że samochód się nie porusza ).
                        Pochylenie samochodu do przodu / do tyłu też powoduje uruchomienie tego czujnika, bo pojawia się wektor siły ( od siły ciążenia ) który nie działa na czujnik idealnie pionowo w dół, tylko głównie w dół + lekko do przodu/tyłu czujnika ( w zależności od kąta odchylenia ) - czyli działa jak czujnik pochylenia wzdłużnego.
                        wow....pełen szacun dla Ciebie....tylko pozazdrościć takiej wiedzy technicznej - gratuluje :-)
                        Jest: Srebrna OII FL Combi 2.0 TDI CR CFHC 4x4 2012
                        Była: Czarna OII Combi 1,9 TDI BXE 4x4 2007

                        Komentarz

                        • krzynol
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 11002
                          • Superb II combi (3T5)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          kowal 2002, nie zgodzę się do końca
                          G200 , G202, ale także G251 (czujnik przyspieszenia wzdłużnego)- występują w systemie ESP w O2 od maja 2006 w standardzie
                          tak też patrzę na schematy O2FL i tam ten czujnik w każdej pompie ABS jest
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz

                          • mrfazi
                            • 2010
                            • 3103
                            • Superb III (3V3)
                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                            Czytając powyższe przy ośce można zapomnieć o kolejnym modzie?

                            Komentarz

                            • krzynol
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 11002
                              • Superb II combi (3T5)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              ale jednocześnie nie da się włączyć HHC dla ośki - więc coś na rzeczy jest
                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                              poprzednie modele:
                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                              Komentarz

                              • kowal 2002
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 5161

                                Zamieszczone przez krzynol
                                kowal 2002, nie zgodzę się do końca
                                G200 , G202, ale także G251 (czujnik przyspieszenia wzdłużnego)- występują w systemie ESP w O2 od maja 2006 w standardzie
                                tak też patrzę na schematy O2FL i tam ten czujnik w każdej pompie ABS jest

                                Na moich schematach i w OII i OII FL przy G251 jest * i dopisek, że dotyczy tylko 4x4.
                                Zresztą nawet w VCDS-ie dla tych pomp bez G251 nie pokazują się wartości z tego czujnika.


                                Zamieszczone przez mrfazi
                                Czytając powyższe przy ośce można zapomnieć o kolejnym modzie?
                                Eeeee tam. Wystarczy zmienić pompę :diabelski_usmiech ...
                                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                Komentarz

                                • krzynol
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 11002
                                  • Superb II combi (3T5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  albo w systemie bez 4x4 ta funkcjonalność jest wyłączona, pomimo obecności czujnika
                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                  poprzednie modele:
                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                  Komentarz

                                  • Ralfi
                                    Classic
                                    • 2015
                                    • 4
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    Witam, pozwolę sobie wrzucić swoje "trzy grosze", mam Octavię z 2008 roku, 1.8 TSI, BZB, wersja Laurin&Klement kombi bez napędu 4x4 i u mnie jest system wspomagania ruszania pod górę, także jak widać występował również w wersjach z napędem na 1 oś. Więc chyba to kwestia konfiguracji przy zakupie.

                                    Komentarz

                                    • kowal 2002
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 5161

                                      krzynol, może...
                                      Ale biorąc pod uwagę, że VW AG oszczędza na kilku elementach i pinach w CE czy sterowniku kiery ( w sumie pewnie grubo poniżej 10 centów ) to nie sądzę, żeby ładowali tam dużo kosztowniejszy czujnik. Chyba, że dostawca ( ATE, Bosch ? ) olewa sprawę, bo taniej jest mu produkować jeden typ sterownika niż przestawiać co jakiś czas linię na inny i ewentualnie na końcowej kontroli upala laserem, czy też elektrycznie ( w czasie testów ) odpowiednie połączenia w sterowniku ( tak jak to się robi w prockach ).
                                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                      Komentarz

                                      • krzynol
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 11002
                                        • Superb II combi (3T5)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        bardzo możliwe
                                        a jak z DSG? bo wydaje mi się, że podobnie wtedy się ma sprawa jak z 4x4
                                        jeśli taki sterownik zaistnieje w systemie, algorytm pompy ABS włącza czujnik
                                        i jest możliwe załączenie HHC, right?
                                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                        poprzednie modele:
                                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                        Komentarz

                                        • kowal 2002
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 5161

                                          krzynol, do DSG7 automatycznie dostajesz pompę z HHC od jakiegoś momentu ( chyba od połowy 2010 ) i podejrzewam, że winna jest skrzynia DSG7 a właściwie jej ograniczona wytrzymałość ( 250Nm ) - podejrzewam, że zaraz po wprowadzeniu zaczęły pojawiać się usterki sprzęgieł spowodowane ruszaniem pod wzniesienie. W DSG6 zanim puścisz całkiem hamulec to już ciągnie do przodu. W DSG7 jak puścisz szybko hamulec to przez jakieś 0,5 - 1 sek skrzynia jest rozpięta i jak auto stoi np. pod górkę to od razu zjeżdża do tyłu i po tej 1 sek, jak skrzynia zapina 1 i próbuje ruszyć to masz mega przeciążenie na nieparzystym sprzęgle. Dlatego dają za free HHC, które trzyma samochód jeszcze chwile po tym jak skrzynia już zapnie sprzęgło.
                                          Zresztą to jest także ( to 0,5 - 1 sek opóźnienia w zasprzęgleniu z postoju ) przyczyna tego, że ciężko jest ruszyć ostro i gładko z pod świateł bez strzału ze sprzęgła i wyczuwalnego w tym momencie szarpnięcia.
                                          Po aktualizacji softu w mechatronice w DSG7, próbowali to poprawić ( przynajmniej takie mam odczucie u siebie ) ale nie do końca im to wyszło.
                                          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                          Komentarz

                                          • krzynol
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 11002
                                            • Superb II combi (3T5)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                            teza, dowód i uzasadnienie jak na dyplomie - 100%
                                            tylko jak zrobić coby w pompie po 2010 bez 4x4 i DSG włączyć HHC
                                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                            poprzednie modele:
                                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                            Komentarz

                                            • kowal 2002
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 5161

                                              krzynol, raczej się nie da ...
                                              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                Zamieszczone przez kowal 2002
                                                i podejrzewam, że winna jest skrzynia DSG7 a właściwie jej ograniczona wytrzymałość ( 250Nm ) -
                                                To nie to, zwroc uwage, ze popuszczajac hamulec DSG7 stoczy sie, DSG6 ciagnie zawsze. W DSG7 musisz calkowicie puscic hamulec, zeby skrzynia zasprzeglila i zaczela ciagnac na wzniesieniu.

                                                Co zreszta napisales, kawalek dalej. Nie testowalem juz tych najnowszych softow. Ale HHC nie dziala tez na kazdym wzniesieniu, no i faktycznie przez jego dzialanie ruszanie jest jednak gwaltowniejsze, bo wiedzac ze skrzynia rusza inaczej naciskasz wiecej gazu i skrzynia szarpnie sprzeglami. DSG6 zasprzeglone jest ciagle (mowa o tych starych, bo nowsze jakies tryby eco maja) i popuszczenie hamulca powoduje juz probe pelzania auta, tak jak w hydrokinetyku.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • pawnowy
                                                  Drive
                                                  • 2011
                                                  • 98
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                  Zamieszczone przez sawic
                                                  Włączyłem też sobie i XDS.

                                                  Bajt 17 bit 3 i daje się włączyć i zakodować bez problemu. I (chyba) działa.
                                                  własnie dziś grzebałem przy XDS'ie ale z marnym skutkiem.

                                                  Próbowałem w module ABS zaznaczyć bit 3 w bajcie 17 - XDS. Kodowanie bez problemu zostało przyjęte i zapisane, ale po ponownym sprawdzeniu kodowania było jak poprzednio czyli bajt 17 bit 3 nie zaznaczony.... :-/

                                                  Więc nie wiem co ewentualnie trzeba by zaznaczyć żeby zagadało....chyba, że w 4x4 to nie będzie banglać bo może producent pomyślał że nie potrzebne :?

                                                  Może ktoś ma jakiś pomysł albo tutorial?
                                                  Jest: Srebrna OII FL Combi 2.0 TDI CR CFHC 4x4 2012
                                                  Była: Czarna OII Combi 1,9 TDI BXE 4x4 2007

                                                  Komentarz

                                                  • krzynol
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 11002
                                                    • Superb II combi (3T5)
                                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                    Zamieszczone przez pawnowy
                                                    w 4x4 to nie będzie banglać bo może producent pomyślał że nie potrzebne
                                                    właśnie o to chodzi, algorytm jest taki jak jest
                                                    masz 4x4/DSG możesz włączyć HHC
                                                    masz ośkę możesz włączyć XDS
                                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                    poprzednie modele:
                                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...